joi, 30 iunie 2011

Despre mine.


Cine sunt eu? Sunt cine sunt deja,suma succeselor si insucceselor mele,sunt ceea ce am vrut sa am si am obtinut de la viata.
 Sunt eu,incapatanata,orgolioasa,sufletista...unica.
 Sunt acea persoana care ma tradez uneori,ceea care ma mint,ceea care s-a pierdut in lumea asta mare si totusi sunt o simpla fata cu ochii verzi crescuta cu anumite valori in care cred,valori pe care mi le-am insusit si le-am descoperit singura.
  Dincolo de aparente,exista in realitate o lume a sentimentelor si trailor intense de unde ne extragem esenta pentru a continua si a supravietui obstacolelor din viata.
  Nu mai vreau sa fiu asa de increzatoare in cei din jurul meu,ca urmare din cauza ca am crezut in altii am uitat sa cred in mine.Ma astept sa gresesc mereu in lucrurile pe care le fac.Vreau sa ma fac sa ma simt mandra de mine,mai mult decat sunt acum,sa stiu sa sper,sa incerc sa vad lumea si cu alti ochi.
 Sunt oarecum multumita ca uneori pot citi prin persoane,ca le inteleg si ca le pot da sfaturi,ca sunt ce altii se asteapta sa fiu,sa pot juca un rol diferit.Rol care ma face uneori sa uit ca sunt o fiinta cu defecte,sensibila,care are nevoie si de atentie.
 Constienta sunt ca nu pot face mereu ce imi doresc,ca lucrurile nu ies mereu asa cum vreau,ca sunt un om care greseste ,care vrea prea mult de la viata si care spera ca intr-o zi toate dorintele i se vor
implini.Asta sunt eu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu